FANDOM

Simo - elf który mieszka w Czarnym Lesie razem z mamą TassandrąJest on księciem czarnego lasu.

Występowanie

Simo wystąpił w następujących odcinkach:

(31) Duch czarnego lasu

(33) Za ścianą winorośli

(34) Pióro Ojca

(36) Taniec z gwiazdami

(40) Rurociągi Bolobo

(44) Kwiaty Panthei

(49) Jednokierunkowy bilet

(50) Dwie twarze Varii

(51) Jeden za wszystkich, wszyscy za Gurgę

(52) Przełamanie klątwy

Relacje

Mia

Chłopak ją bardzo lubi z wzajemnością. Tak naprawdę to Mia pierwsza znalazła Simo w odcinku "Duch czarnego lasu". Potem w odcinku "Za ścianą winorośli" to ona miała pomysł, jak go wywabić z kryjówki.

Yuko

Dziewczyna była w nim zakochana, przez co Mo był bardzo zazdrosny, lecz Yuko jest dla Simo tylko przyjaciółką, dziewczyna zrozumiała to,gdy chłopak zakochał się w Lasicie. I znowu zaczeło jej zależeć na Mo. Na początku odcinka Pióro Ojca gadała i gadała o nim bez końca.Potem zatrzymała ją Lyria.

Mo

Gdy Yuko o nim opowiadała, z początku mu się nie podobał, bo Mo był zazdrosny o Yuko. Lecz jak go lepiej poznał, to się z nim nawet zaprzyjaźnił. Jednak, gdy mieli złożyć wizytę u Simo, Mo nie bywał zadowolony.

Tassandra

Jego matka. Choć bardzo go kocha, na nie wiele mu pozwala. Kiedy Simo był mały mówiła mu, że nigdy nie może wyjść po za Czarny Las, ponieważ tam grozi niebezpieczeństwo, zbyt straszne, żeby je poznawać. Przeszły go ciarki, ale także ogromna ciekawość.w pewnym odcinku sezonu 2 poznał Lassitę i bardzo się w niej zakochał.