FANDOM

Odstawiona- 17 odcinek, pierwszego sezonu serialu...

Bohaterowie

  1. Mia - 21 letnia dziewczyna.
  2. Paula - najlepsza przyjaciółka Mii
  3. Vincent - najlepszy przyjaciel Mii
  4. Violetta - wróg Mii 
  5. Przyjaciółki - koleżanki i służki Violetty
  6. Onchao - Złotorogi jednorożec syn Lyrii i Ono
  7. Yuko - przyjaciółka Mii i Mo elfica mieszkająca w Centopii
  8. Mo - 21 letni chłopak- elf a także syn pary królewskiej i książę Centopii.
  9. Król Raynor - 54 letni mężczyzna- elf, władca Centopii mąż Królowej Mayli i biologiczny ojciec księcia Mo
  10. Królowa Mayla - 49 letnia Kobieta- elf, władczyni Centopii , żona Króla Raynora oraz biologiczna matka księcia Mo
  11. Elfice - dziewczynki które zamieszkują Centopię a także pałac elfów

Hasło

Właściwa ścieżka doprowaci cie, do pewnej rośliny która dużo je!

Opis Fabuły

Paula opowiada Mii, że z mamą jeżdżą do Second-Hand'ów i kupują tam różne ubrania, a potem wspólnie je po prostu przerabiają i tylko dlatego żeby były jeszcze bardziej modne. Razem kupują Mii sukienkę. Odnawiają ubranie i odmieniają żeby po prostu. Mia bardzo ładnie prezentuje się w sukience.Chodzi po terenie szkoły, gdy niespodziewanie spotyka Violettę. Wkrótce okazuje się jednak, że owa sukienka należała właśnie do niej a ta, gdy już w niej obchodziła, oddała do Second-Handu. Mia czuje się upokorzona. Postanawia więc uciec w świat bajek i odwiedzić Centopię. 

W Centopii okazuje się, że ma się odbyć bal księżniczki pąsowego kwiatu. Mia i Yuko w końcu decyduję się wystąpić. Niestety- bal to okazja, aby się dobrze na nim dobrze bawić oraz jednocześnie zdobyć przez to uznanie samego księcia Mo. Nastolatki jednak wciąż tylko rywalizują podczas misji. Chłopak zaś nie poznaje swoich przyjaciółek i kompletnie nie wie nawet co tak one teraz wyprawiają. Po udanej akcji, Yuko i Mia szukają kwiatów które są bardzo nietypowe i są również. Mia znajduję dla siebie a właściwie tak naprawdę robi to tylko Onchao. Jednak Yuko nie może znaleźć swojego kwiatka na dzisiejszy bal. Dziewczyna jest smutna. Mię zaś momentalnie rusza sumienie. Postanawia oddać kwiat przyjaciółce ale Yuko nawet nie chce go przyjąć ponieważ uważa że on powinien po prostu zostać dla Mi ponieważ ona sama po prostu go odnalazła. Na szczęście samemu Onchao znajduje się to znowu udaje. Dziewczyny postanawiają razem pójść na dzisiejszy bal jednocześnie mając też nadzieje że może uda im się go wygrać. 

W pałacu Elfów właśnie trwają przygotowania do dzisiejszego balu. Jednak książę Mo tym razem gdzieś zaginął co bardzo zaniepokoiło tylko jego własnych rodziców. Nagle otworzyły się wrota Pałacu oraz nawet wyszła z niego Królowa Mayla. Bardzo martwiła się o Mo który nie zjawił się w pałacu o ustalonej porze ponieważ w tym czasie miał już się rozpocząć dzisiejszy bal z konkursem. Wkrótce okazuje się, że tak naprawdę sam książę tym walczy z bardzo groźnym a także wszystkożernym kwiatem. Mia oraz Yuko oczywiście natychmiast ruszają samemu księciu na pomoc. Jednak nagle sama roślina po prostu chwyta samą Yuko za sukienkę. Tym samym dziewczyna po prostu kompletnie niszczy ozdoby sobie swoje nowe i wygląda bardzo koszmarnie.

Na balu Mia oddaje swoje ozdoby na sukienkę Yuko, Ta ostatecznie bierze udział w balu oraz nawet po prostu udaję się jej przejść wszystkie konkurencje które są tam bardzo ważne. 

Mo opowiada swoim rodzicom o tym co go dzisiaj spotkało i zabiera się za koronowanie Yuko by była księżniczką dzisiejszego balu. Potem nawet sam chłopak bierze do tańca akurat samą Mię. 21 letnia elfka jest bardzo zadowolona ponieważ tańczyć z wymarzonym chłopakiem co bardzo się podoba jej samej. Po chwili chwyta Mo za rękę i biegną w stronę Yuko ponieważ sama uważa że trzeba pomóc samej Yuko. Potem wraz z dziewczyną, lecą po całym pałacu a na końcu lądują na podłodze obok samego Onchao.

Szczęśliwa Mia tym razem w końcu wraca już do realnego świata ponieważ jej własna bransoletka jak zwykle się świeci w nieodpowiednim momencie dla samej dziewczyny a ona doskonale wie że to wszystko jest przez samą baterię która po prostu często się rozładowuje.

W internacie Paula przeprasza Mię. W ramach przeprosin daje jej sukienkę i zapewnia, że nie należała do Violetty. Mówi, że to po mamie. Dziewczęta oczywiście w końcu całkowicie godzą się- przyjaźń forever

Mia

Galeria

Mia w odcinku pt odstawiona a

Yuko i mo księżniczka pąsowego kwiatuszka

ELfy księżniczki pąsowego kwiatu