FANDOM

Kocham cię Mamo
Cierniste-krzewy

Phuddle siedzi oparty o krzew.

Cierniste krzewy - rodzaj krzewów rodzących kwiaty.

Charakterystyka

Cierniste krzewy pojawiły się w tylko jednym odcinku, więc nie wiadomo, w jakich kolorach mogą występować. Z tego co pokazano, mają fioletowe, masywne liście, fioletowe kwiaty i ciernie w kolorze brązowym. Są niskie. W pobliżu ciernistych krzewów chętnie rosną golterie. 

Debiut

Odcinek 7 "Nadzieja w kawałkach"

Phuddle poszukuje Jagód Golterii na herbatkę dla Króla Faunów. Mia postanawia mu pomóc. Wkrótce faun przypomina sobie, iż jagody chętnie rosną w pobliżu Ciernistych Krzewów. Poszukując roślin natrafia na skrót. Niestety - okazuje się on pagórkiem. Przyjaciele staczają się prosto na bujną trawę. Wkrótce odkrywają, że to chwytliwy mech i nie wydostaną się. Phuddle rozpacza, iż będą pić deszczówkę i jeść liście. Wtem Mia wzywa elfy. Wkrótce przybywa też Onchao. Jednorożec sprawia, że maleńki matyczek wydłuża się. Elfica i faun chwytają za gałąź i zostają wystrzeleni. Mię łapie jednorożec, ale Phuddle ląduje w małym krzaczku. Nieco smutny oznajmia, iż nie znalazł jagód golterii, wyciąga kolec z zadka i radosnym tonem mówi, że za to znalazł cierniste krzewy.